love live

love live

Khamis, 21 November 2013

brOTher YAntZen in da houz!

Assalamualaikum.. saya bukanlah tau sangat siapa Yantzen ni. haha.. 
Saje suka-suka nak amik gambar dengan dia.

Baru je jumpa pagi tadi.
Petang semalam, dia dah datang. Tapi disebabkan kaunter pendaftaran dah tutup, dia terpaksa datang lagi. Bila dah jumpa kali kedua, ambik la peluang
bergambo..

:: me & brother Yantzen ::

Saya panggil dia encik je sebab saya memang skema bila kat kat tempat keje ni. hehe..
Bila saya kata nak bergambar dengan dia, 
dia kata, " eh,saya bukan sesapa". Merendah diri le pulak..
Saya pun berdiri jauh je kan?  Haha..

Kalau ikutkan memang dia bukan sesapa pun. Manusia biasa. Cuma dia famous sebab artis. Bukan nak dijadikan idola, ye. 

Pe pun, dia memang sempoi. Biasalah, rockers kan. 

** Kalau dia rambut pendek sikit mesti lagi smart.. hehe  ^^, **

Biodata Yantzen.. Saya ambil dari www.muzikrock.com.


YANTZEN
(Rock)
BIODATA NAMA Yantzen bin Juniwan
ASAL Singapura
LAHIR 1963
KERJAYA Penyanyi kumpulan Rusty Blade & MAY, Penyanyi solo, Penulis senikata
KELUARGA Berkahwin dengan pelakon Sharifah Norhaslinda (1994-2004) dan dikurniakan cahaya mata Muhammad Aliff Ronan (1999)
PENCAPAIAN -

ALBUM SOLO Impian (1994)
ALBUM RUSTY BLADE 786 Ikrar Perwira EP (1986)
Rintangan Hidup Dunia (1987)
Berat (1988)
Awas! (1989)
ALBUM MAY Ziet Geist (1992)
Wira Cyborg (1994)
Layar (1995)
Ideologi (1995)
Live & Unplugged at Planet '05 (2005)
LAGU SINGLE Bazooka Penaka (1994 / album Wings - Opera Dalam Kenangan Part 1)
Misteri Mimpi Syakila (1997 / kompilasi Metal Rock Fever)
Sebak (1997 / kompilasi Metal Rock Fever)
Meniti Suratan, versi baru (1997 / kompilasi Metal Rock Fever)
Awang Thrasher (1999 / kompilasi Dentuman R.O.C.K)
Selendang Merdeka (1999 / kompilasi Dentuman R.O.C.K)
LAGU DUET Gerimis Mengundang, bersama Liza Hanim (1997 / kompilasi Metal Rock Fever)
Mentari Merah Di Ufuk Timur, bersama Jatt (1999 / kompilasi Dentuman R.O.C.K)
VIDEO CD Semangat Zaman Live In Singapore - Pelbagai Artis (2005)
Live & Unplugged at Planet '05, bersama MAY (2005)
Live & Unplugged at Planet Hollywood '06, bersama Lefthanded (2006)

FILEM Penyu (1994 / pelakon utama)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

silakan... =)