love live

love live

Rabu, 16 Oktober 2013

ApaBIla Dato' Dr. Haji Mohd Fadzilah Kamsah DaTang..

Alkisah...

Dato' datang ke opis ni minggu lepas sebab ada urusanlah kan. Tak perlu dinyatakan urusannya.
Dato' sampai je kat lobi, saya dah usha je dari jauh. 5 saat dato' memerhati kaunter-kaunter pendaftaran. Dari nombor 1 hingga 8.
Saya punyalah tunggu dato' datang ke kaunter saya yang kat tepi ni ha.
Tapi dato' tak datang. Dato' straight je pegi kaunter 1,nak ambil nombor kat kaunter pendaftaran. Erm...

Belum tamat lagi. Sampai kat depan nombor tu,
5 saat jugak (tempoh masa,agak sendiri je) dato' tengok mesin nombor tu.
Akhirnya dato' buat pusingan u dan datang jugak ke kaunter saya.

Sempat saya menyakat, "Ingatkan dato' tak nak datang ke kaunter saya". Dato' balas, "Ingatkan pandai nak menekan nombor yang mana. Rupanya tak pandai.."

Bila dah ambil nombor,dato' duduk dan tak lama kemudian, kaunter panggil dan berurusanlah dengan Nash (kaunter 2). Bila dah selesai,nash keluar kaunter untuk bergambar dengan dato'.
Saya pun apa lagi..join le juge..hihi..
:: Dato' buat lawak masa nak bergambar menyebabkan saya terlebih senyum lak. Nash kat belakang dengan budak runner.  ::
:: Gambar dari kamera Nash ::
Semoga jumpa lagi,dato'..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

silakan... =)